Administratief Medewerker M /V

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX 8MB
8MB
Toevoegen

Contactgegevens

Prive Werk
Toevoegen

Adresgegevens

Adres prive

Terug naar vacature details

 


Introductie

Beschikt u over een administratieve achtergrond? Bent u 5 ochtenden per week beschikbaar? Dan hebben wij een leuke vacature van Kantoormedewerker m /v voor u!

De organisatie

Onze opdrachtgever is een industrieel bedrijf dat hoogwaardige producten ontwikkelt, ontwerpt en produceert.

De functie

Deze vacature betreft een functie voor minimaal een half jaar op het kantoor van het bedrijf. Het is een vacature van 22,5 uur per week, 5 ochtenden van 8.00 tot 12.30 uur.

Tot uw werkzaamheden zullen o.a. behoren:

  • De orderadministratie in Exact
  • Raaplijsten uitdraaien
  • Invoer orders productieplanning in Excel
  • Zendingen aanmelden voor transport
  • Controle voorraad magazijn
  • Bijhouden voorraad producten, grondstoffen en verpakkingsmateriaal

Uw profiel

Voor deze vacature is het belangrijk dat:

  • U beschikt over een administratieve achtergrond
  • U Kennis heeft van Exact en Excel
  • U 5 ochtenden per week beschikbaar bent

Informatie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over deze vacature? Neemt u gerust contact met ons op en vraag naar Lisette Schalker op telefoon: 0172-796122 of email: lisette@ervarenjaren.nl.