Administratief Medewerker

  • Locatie Utrecht
    Uren per week 24
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Hoofdbaan / Bijbaan
    Vakgebied Administratief
    Datum

Introductie

Bent u zorgvuldig, dienstverlenend en administratief goed onderlegd? Dan zien wij uw reactie graag tegemoet!


De organisatie

Onze opdrachtgever is waarborgmaatschappij voor ziekenhuizen voor de verzekering van medische aansprakelijkheid. Het kantoor van de opdrachtgever is gevestigd in Utrecht.


De functie

U komt te werken in zakelijke werkomgeving en een gezellig team van gemotiveerde werknemers. Om te ondersteunen bij drukte is er het komende half jaar plek voor een administratief medewerker.

Tot uw taken behoren o.a.:

- maken en versturen van brieven
- verwerken van mail
- verwerken van post (inkomend en uitgaand)
- ordenen en opruimen van dossiers
- licht secretariële werkzaamheden


Uw profiel

De opdrachtgever zoekt een kandidaat die ervaring heeft met het verwerken van kantooradministratie. Het is belangrijk dat u goed zelfstandig kunt werken en dat u zich de werkzaamheden snel eigen maakt.

- aantal jaar relevante werkervaring (administratieve kantoorwerkzaamheden)
- Computervaardig
- Goede beheersing van Nederlands taal, zowel in woord als geschrift
- Zelfstandig en initiatiefrijk
- Communicatief vaardig

Het betreft een tijdelijke vacature voor een half jaar, voor 24 uur per week

Informatie

Heeft u naar aanleiding van bovenstaand profiel nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op en vraag naar Martine van der Ster via 030-2459191 of email naar martine@ervarenjaren.nl.

Solliciteren doet u door hieronder op de button “solliciteren” te klikken en vervolgens uw gegevens in te voeren en uw CV bij te sluiten.

Wanneer uw profiel voldoende overeenkomt met de functie, neem ik zo snel mogelijk contact met u op. Wanneer u binnen 5 werkdagen geen reactie heeft ontvangen, bent u niet geselecteerd voor deze functie, maar houden wij uw gegevens graag in ons bestand.