Administratief/secretarieel Medewerker cursusbureau

  • Locatie Utrecht
    Uren per week 32
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Hoofdbaan
    Vakgebied Administratief
    Datum

Introductie

Beschikt u over administratieve/secretariële ervaring? Bent u in ieder geval vanaf eind november tot eind april 2020 fulltime beschikbaar en op zoek naar leuke baan bij een leuke opdrachtgever? Dan komen wij graag met u in contact!


De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die als doel heeft de kennis op het gebied van technische en organisatorische veiligheid en aanverwante gebieden te vergroten en verzorgt op die gebieden opleidingen en cursussen.



De functie

In deze functie komt u te werken op het cursusbureau dat verantwoordelijk is voor de administratieve en organisatorische werkzaamheden die verricht worden t.b.v. de opleiding, cursisten en docenten. Het is een functie voor 36 uur per week, in ieder geval tot eind april 2020 met wellicht de mogelijkheid voor langere tijd.


Het is een veelzijdige functie en omvat o.a. de volgende taken:

Informatie verstrekken aan de telefoon en via e-mail.

Verantwoordelijk voor de cursisten administratie, opstellen van lesroosters, reserveren van locaties, plannen van intake gesprekken.

Maken van (digitaal) lesmateriaal en verzorgen van lesboeken, organiseren en bewaken van het proces rondom afstudeerscripties.

Bestellen van kantoorartikelen en archiveerwerkzaamheden.

Voor de medewerker van de financiële administratie inkomende facturen en declaraties controleren.



Uw profiel

Kunt u verschillende werkzaamheden overzien, weet u prioriteiten te stellen en is het geen probleem als diverse werkzaamheden door elkaar lopen?

Bent u daarnaast gedreven, hardwerkend en flexibel? Dan zoeken wij u!


U beschikt over:

MEAO/MBO-4 werk- en denkniveau

aantal jaren ervaring als administratief/secretarieel medewerker

Prima communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Professioneel, klantgericht, ondernemend, oog voor detail en kwaliteit

Initiatiefrijk en niet bang de handen uit de mouwen te steken

36 uur per week beschikbaar

Woonachtig in Utrecht of directe omgeving

Goede beheersing Word, Excel, Access, Powerpoint en Outlook

Enthousiast, betrokken, klantvriendelijk, collegiaal, flexibel en zelfstandig




Informatie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over bovenstaande vacature? Neemt u dan gerust contact met ons op en vraag naar Lisette Schalker op telefoon: 0172-796122 of email: lisette@ervarenjaren.nl