Klanten Service Medewerker

  • Locatie Schiphol-Rijk
    Uren per week 40
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Hoofdbaan
    Vakgebied Zakelijke dienstverl.
    Datum

Introductie

Altijd al het visitekaartje van een bedrijf willen zijn? Beschikt u over een goede telefoonstem en bent u zeer klantgericht ingesteld? Dan is wellicht de functie van Customer Relations Representative iets voor u!



De organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf in de wereld van expressdiensten in zowel Nederland als wereldwijd. Op het kantoor in Schiphol- Rijk is het callcenter van de afdeling Customer Services gevestigd dat het eerste aanspreekpunt is voor klanten uit zowel binnen- als buitenland.


De functie

In deze dynamische functie maakt u deel uit van de afdeling Customer Services. U beantwoordt vragen over zendingen, facturen, inklaring en automatisering. U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Deze vragen kunnen via de telefoon, per mail of chat gesteld worden. Ook klachtenafhandeling behoort tot het takenpakket. Het is belangrijk in deze functie dat u fexibel en collegiaal bent ingesteld en er van houdt om met en voor mensen te werken.


Uw profiel

Afgeronde opleiding MBO niveau

Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Goede communicatieve vaardigheden en duidelijke telefoonstem

Servicegerichte, klantvriendelijke en commerciële instelling

Woonachtig in een straal van maximaal 25 km rond de vestiging op Schiphol-Rijk

Bereid om in een wisselrooster (werktijden tussen 8.00 en 19.00) te werken

Fulltime beschikbaar

Bij voorkeur in bezit van eigen vervoer


Informatie

Voor vragen en informatie betreffende bovenstaande vacature kunt u contact opnemen met Lisette Schalker per telefoon 0172-796122 of email lisette@ervarenjaren.nl.