Medewerker binnendienst / Administratief medewerker

  • Locatie Heemstede
    Uren per week 10
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Bijbaan
    Vakgebied Onbekend
    Datum

Introductie

Heeft u administratieve ervaring? Bent u 8 tot 10 uur per week beschikbaar en lijkt het u leuk om vanuit huis een groothandel te ondersteunen? Reageert u dan snel op deze vacature!

De organisatie

Onze opdrachtgever is een groothandel in glutenvrije- en vegan producten.

De functie

Deze functie is voor langere tijd. In deze functie voert u vanuit huis administratieve werkzaamheden uit.

Taken:

Het plaatsen van bestellingen, meestal in het Engels

Facturen maken, problemen met leveranciers oplossen, orders plaatsen, dropbox bijhouden

Webshop bijhouden, bestellingen van klanten verwerken

Uw profiel

Goede kennis van Excel

Ervaring met Dropbox

Basis kennis financiële administratie



Informatie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over bovenstaande vacature? Neemt u dan gerust contact met ons op en vraag naar Lisette Schalker op telefoon: 0172-796122 of email: lisette@ervarenjaren.nl