Altijd al het visitekaartje van een bedrijf willen zijn? Beschikt u over een goede telefoonstem en bent u zeer klantgericht ingesteld? Dan is wellicht de functie van Medewerker Klantensupport iets voor u!
Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf in de wereld van expressdiensten in zowel Nederland als wereldwijd. Op het kantoor in Schiphol- Rijk is het callcenter van de afdeling Customer Services gevestigd dat het eerste aanspreekpunt is voor klanten uit zowel binnen- als buitenland.
In deze dynamische functie maakt u deel uit van de afdeling Customer Services. U beantwoordt vragen over zendingen, facturen, inklaring en automatisering. U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Deze vragen kunnen via de telefoon, per mail of chat gesteld worden. Ook klachtenafhandeling behoort tot het takenpakket. Het is belangrijk in deze functie dat u flexibel en collegiaal bent ingesteld en er van houdt om met en voor mensen te werken.
Afgeronde opleiding MBO niveau
Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
Goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
Goede communicatieve vaardigheden en duidelijke telefoonstem
Servicegerichte, klantvriendelijke en commerciële instelling
Woonachtig in een straal van maximaal 25 km rond de vestiging op Schiphol-Rijk
Bereid om in een wisselrooster (werktijden tussen 8.00 en 19.00) te werken
Fulltime beschikbaar
Bij voorkeur in bezit van eigen vervoer
Voor vragen en informatie betreffende bovenstaande vacature kunt u contact opnemen met Lisette Schalker per telefoon: 0172-796122 of email: lisette@ervarenjaren.nl.